Baboons are cute

Asså jag vet inte varför jag skriver nu igen xD Det var något som jag skulle säga men jag orkar inte komma ihåg det är för jobbigt xD Jag har typ världens sjukaste humor ni vill säkert inte veta men jag tänker berätta i allafall ;) Vet ni vad jag skulle vilja ha för ett husdjur ?? :) Hur skulle ni kunna veta det ;) Men jag skulle vilja ha en kamel !! tänk vad mysigt :D Men alla säger att dom luktar illa men det gör inget för det gör jag också xD Jag kan behöva en kompis som luktar lika illa som jag ;) Ja jag vet inte vad jag ska göra :P Ska väl gå och fortsätta hålla på med mina kläder :P Jag kan ju lika väl ta och gifta mig med mina kläder xD Jag håller ju för fan på med mina kläder hela tiden :P det säger alla andra i allafall ;) Nej nu ska jag gå och gräva ner mig i min klädhög ;) Men jag skulle inte bli förvånad om jag skriver en gång till i kväll :P
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0