yellow pink green blue orange red....color is my friend

Hejsan svejsan :) I dag så har jag börjat att packa och det tar långt tid och packa xD Jag är ju inte klar än och jag började för ca 3 timmar sen xD Men jag är långsam som fil ungefär ;) Och så måste jag plugga till ett prov som  jag har på fredag :P Hehehehe jag har typ inte pluggat något alls ;P Men jag är för lat xD Men sen när man sitter med det där jävla provet framför näsan då önskar man att man hade pluggat så det är väl bäst att plugga lite :P Men det var inte så mycket att kunna som tur var ;) Jag gillar inte min näsa för jag har sån där dum efter förkylning eller vad det kallas xD Men det går över som tur är nej nu ska jag inte tråka ut er som jag typ alltid gör men mina för långa historier xD
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0