I know i'm nuts

Hello ! :) Jag igen här sååååå hääär tåkigt :P känns ju jätte bra att man har tråkigt efter bara några timmar av höstlovet :I Oh no ! någon annan som gör något roligt ?? :) eller har några tips på vad man kan göra ? :D skulle vara jätte snällt om någon kunde tipsa om något man kan göra :) Fast det får hemst gärna inte vara något jobbigt ;) Jag är för lat för det XD Nu har man skrivit det mesta som fans i hjärnan :P Det får inte plast så mycket i min hjärna ;) Men ändå har jag ett stort huvud xD lite onödigt känner jag :P Det är som om en person skulle bo i ett land xD Och den personen skulle ha väldigt mycket plats :) Ungefär som min hjäran :P Den har mycket plats i mitt huvud xD Nu ska jag inte tråka ut er :P Men det är nog redan försent :I
//Kram


Kommentarer
Postat av: rebecka :D

haha dedär inlägget måste vara de första blogginlägget som jag för första gången garva åt :D hahahha du skriver så jävla kul, avslutet va för roligt fanny :*

2011-10-30 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0