••Spooky ghost••

Nu sitter jag här och tänkte bjuda på lite saker som jag har gjort idag, Om ni nu vill höra, annars får ni höra i allafall så ni har inget val, haha. Knäpp som jag är. Just nu chilllar jag lite i sägen med musik i öronen, men snart ska jag väl gå ner till en liten butik som jag va sugen på att titta i. Kanske kan man hitta något fint. Sen så vet jag inte vad jag ska gö, kanske ska man köpa en glass, vart ju jätte sugen på det nu. Aja ska väl gå ner dit nu sen så hör jag väl av mig igen om inte spökena har tagit mig, haha, jag sa ju att jag va knäpp. Ha det bra!
Kram
 
She's prettier than I'll ever be
Got yourself a beauty queen, yeah
But there's one thing I gotta say
She can f*ck you good, but I can f*ck you betta

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej!
Kör på en "Frågestund" på bloggen! SÅ in och ställ en eller fler frågor! svarar på allt!

Ha en trevlig söndag, puss&kram! :D

2012-08-26 @ 17:09:14
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se
Postat av: Ellinor

BLOGGA UNGE!

2012-09-21 @ 14:37:02
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0