Welcome to my wacky world

Sorry för världens sämmsta uppdatering! Har inte vart så sugen på att blogga nu på sommaren. Nu ska den bli ändring på det. Och där med pasta! Är vid västkusten nu men mammi och pappi och myser i solen. Och så har jag badat i havet. Det var kallt men ändå väldigt skönt, hehe. Och i kväll ska vi käka skaldjur, jag längtar så! Det ska bli så himmla gott! Och jag har shoppat ett par rosa svea skor oxå, här på rea. Jag vart helt kär i dom, och har fått jättemycket beröm för dom. Får ta och lägga ut en bild på dom sen när jag kommer hem. Och så har jag vart i huvudstaden och shoppat loss. Ska väl ta och lägga ut någon bild på några saker iallafall. Det va riktigt mysigt att va i stockholm. Men tågresan hem va minder mysig, för det var riktigt lökigt, och man kunde inte öppna fönstrena! Ne nu ska vi väl snart ner och äta skaldjur, mums fillibabba! Ha en apa bra kväll, för det ska jag ha! 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0