This is good

Tjo :) Fredag den 13:de i dag men för mig har det gått som alla andra vanliga dagar :) Bara för att jag skrev så där så kommer säkert min säng att braka ihop x) Jag har kommit på att min hår liknar en av dom i LMFAO xD Det ser inte klokt ut men man behöver i allafall ingen kudde när man ska sova ;) Jag har kommit på att jag gillar mitt liv jävligt mycket! Visst jag har väl alltid gillat mitt liv men jag kom och tänka på att jag har det väldigt bra :) För jag har många som älskar mig för just den jag är :) Och dom älskar mig även om jag är på dåligt humör :) Och det är något som jag älskar sjukt mycket men dom som älskar mig :) Jag har kommit på att jag är sämst på att bryta pinsamma tysnader xD Men dom exemplen ska jag inte ta upp x) Och att jag har sämst humor men den duger för mig ;) Och det är ju de viktigaste x) Nej nu ska jag gå och lata mig som en mask ;) Peace out
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0