You are my hero baby

Hej alla goda och glada :) Nu är det äntligen fredag :D Och jag är skit trött jag vaknade två gånger i natt för att titta på klockan x) Lite onödigt men sånt är livet :) Och så har jag gjort min ansökan till gymnasiet :) Det var jätte läskigt men jag hoppas att jag kommer in :) Och jag trodde att jag skulle missa bussen i morse men det var bussen som var försenad så jag hade inte behövt springa x) Och så ska jag ta och ducha snart men jag har ingen lust :P Men jag vill ju inte gå omkring som en smutsig gris x) Nej nu ska jag göra något :)
//Kram
  

Kommentarer
Postat av: Ellinor

vad haru sökt, pruttbarn? :3

2012-01-20 @ 22:09:43
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0