A monkey is climbing in a tree

Tjo, tjena mittbena! Idag har jag vart i västerås med mammi och pappi. Och då gick vi i erikslund och kika lite. Och det är som sakt, omöjligt att låta bli att köpa något! Jag köpte en väska, men det behövde jag faktiskt :) Och så köpte jag en ring för jag tappade min favo ring någonstans i gräsmattan :( Och det känndes lite halv ovärt när man hade legat och letat i en halvtimme utan att hitta något :( Jag kom på att jag måste va knäpp om jag skulle tro att jag kunnde hitta en liten ring i en enorm gräsmattan. Aja så jag köpte en ungefär lika :) Men något som jag tycker är knäppt, är att folk ska hålla på att titta så j*vla mycket hela tiden! Har dom aldrig sett någon med rötthår förut eller -.- Jag menar, det är ju bara en helt vanlig hår färg som brun och blond, bara att den syns liksom lite mer ;) Aja dom kan väl iallafall titta lite diskret. Man behöver ju inte stirra liksom :P Men det fattar inte folk riktigt. Men jag har ju fått många komplimanger för mitt hår oxå :) Haha typ från en massa random folk :) Det är väl kul, eller nått :P
Men det var någon som fråga om det var min riktiga hår. Haha det första jag tänkte var, nej det är en peruk, men sen så fatta jag att han mena min hårfärg :P Haha, det tog lite tid innan den poletten trilla ner x) Min hårfärg kom inte i dag :( Sad face! Men jag hoppas att den kommer i morrn :) Hoppas hoppas :) Nu ska man väl ta och gö en ansiktsmask, känns som att det behövs :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sötaste! När ska vi ses?? <3

Svar: Ja vi måste verkligen ses snart! <3
Fanny

2012-07-10 @ 17:53:14
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0