Are you leaving me now

Nej men tjena, har ni haft det bra idag? :) Jag har haft en jättemyslig dag med mammi, och det blev lite shopping. Haha och jag som inte skulle köpa något :P Det gick ju sådär med det. Jag är en sån som inte kan gå på stan utan  och handla något. Jag blir ju pank! 
Men jag har märkt att blogg.se, dampar typ hela tiden :( Det är ofta man ser den där sidan kommer upp ''ursäkta vår ko har tagit sig in i servrummet, igen'' Skaffa bättre hagar då, säger jag bara! Den börjar bli segt! Men nu så ska man inte klaga :P Åh jag hoppas i allafall att min hårfärg kommer, som jag beställt från internet  :D Nu j*vlar ska det bli knallrött! :D Längtar så mycket asså! :D Mitt hår är typ brunt i topparna och utväxten är ju blond, sen där någonstanns i mitten är det rött.....tror jag i allafall, hehe. Nej jag vart sugen på macka och ett glas oboy :D smarrigt värre asså!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0