Crazy or something

Okej orkar inte lägga ut bild för det vart kanske inte precis så som jag hade hoppats på, men ska färga det en gång till i morrn, sen så måste jag lägga ut en bild! Lovar. Utväxten vart inte direkt röd, men topparna är iallafall inte bruna längre!! :D Men jag måste färga det en gång till, sen ska mitt hår få vila. Men mamma säger att i morrn får jag gå ut och skölja håret i vattenslangen, för hon gilla det inte när halva duschen blev rosa, hehe. Men jag kommer frysa ihjäl då, för det är ju iskallt vatten där ute! Aja det får jag väl tåla :p
Jag vart jätte sugen att titta på harry potter nu, ska väl ta och gö det, men man måste ju bestämma vilken av dom man vill se. Tror det blir Harry potte och den flammande bägaren, det var längesen jag såg den nu!
Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll!!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0