sexy and I know it

Hejsan svejsan! Snacka om härligt att det blev lite fint väder ängtligen! Jag har längtat så mycket efter lite sol! Idag så va jag ute och gick en runda med mammi och tränade baken lite. Känns som om jag kommer ha lite ont i låren och baken i morrn. Hahah men det får man räkna med. Nu hoppas jag oxå att den där föbannade hårfärgen kommer i morrn då -.- Vi beställde ju den förra torsdagen. Segt, men det är värt att vänta. Nu ska jag göra något kul men jag vet inte vad, hahaha! Knäpp, jo det vet jag. Men idag har jag inte gjort så jätte mycket. Har mest varit lät. Sov ju till 10, måste sluta med det! Ska försöka ta mig upp 9 i morrn. Sen så får vi se vad dagen har att bjuda på.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0