Smile and the world smiles with you

Ja idag har jag gjort en hel del faktiskt :) Jag har klippt gräsmattan i pjyamasbyxorna hehe xP Och gjort hen hel del moppeplugg känner mig väldigt duktig faktiskt ;) Och i morrn skulle pappa hjälpa mig att beställa hörlurar från internet :D Jag tror det blir ett par gröna ;) Och jag har ju glömt att berätta om våran härliga orienterings dag i Onsdags -.- En hel dag ute i regnet... aja det fungerade i allafall jag är van att vara utomhus i alla olika sortes väder, så lite regn skadar ju inte ;) Jag klarade mig rättså bra faktiskt ute i skogen fast jag tappade bort mig en gång och då missade jag en kontroll :P Så duktig är jag ibland x) Och jag kom in näst sist av alla nior :P Haha xD Jag kom i mål i allafall, det var väl det viktigaste :) Sen så fick vi skjus hem av våra lärare och det känndes lite annorlunda xP Men sen så cyklade Felicia och jag hem till henne, och duschade och badade bastu och det var super mysigt :D Sen så skulle jag i väg på moppekurs :P Så man kan snacka om att jag var trött på kvällen xP Men nu så ska jag snart gå och lyssna på musik och ta en varm härlig dusch :) Så ha en super duper mysig lördags kväll för det ska jag ha 
//Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0